Delavnica: Kako pripraviti dober RFP

Glavni cilj delavnice je, da vidimo, kako premostiti razkorak med poslovnim pogledom potreb na eni strani in med informacijsko-tehničnim pogledom na funkcionalnost na drugi strani in to na način sodelovanja, dopolnjevanja in medsebojnega razumevanja.
Delavnica temelji na usmeritvah in izhodiščih, ki so pomembna za dobro pripravo povabila k oddaji ponudbe (RFP). Dober RFP namreč demistificira “črne skrinjice” digitalne/IT rešitve in storitve tako, da jih razčleni na posamezne sklope, ki jih je mogoče obvladati in ovrednotiti.

Metode dela (potek dela)

Delavnico izvajamo v skladu z osnovnim IIBA (International Institute of Business Analysis) poslovno analitičnim modelom BACCM(The Business Analysis Core Concept Model™).
Metoda dela bo sledila vzorcem dveh temeljnih dokumentov (RFP in UZ) s poglobitvijo razumevanja in znanja posameznih elementih teh vzorcev, kot npr. vrste zahtev po BABOK-u, procesna perspektiva. Dodali bomo še različne tehnike, kot npr. kako proiritizirati zahteve.

Novice