Digitalizacija kupčeve poti z večkanalno integracijo

Cena

Modeliranje problema in rešitev skozi različne perspektive in uporabe tehnik290€ + DDV ((s plačilom najkasneje dan pred začetkom delavnice)
Cena vključuje udeležbo na standardnem in neprilagojenem seminarju, pripravo gradiv in izdajo potrdila o udeležbi.
Dodatne informacije

Kako digitalno upravljati različne izvore podatkov na popotovanju kupcev do naše organizacije?

Mnoga podjetja v različnih panogah se trudijo oblikovati odlično izkušnjo kupca, ki vključujejo prednosti digitalne tehnologije, da svojim strankam zagotovijo neprecenljive osebne, posodobljene in pravočasne storitve in izdelke. Izboljšanje uporabniških izkušenj je ključna prednostna naloga za današnja podjetja, saj s tem povečuje zvestobo strank in posledično zmanjševanje stroškov ob rasti prihodkov. Številni konkurenti so že prilagodili potovanja svojih kupcev, da zajamejo velike količine podatkov, IOT signale in druge vpoglede, pridobljene s točkami dotika na kupčevi poti. Namen delavnice je pridobiti konkretne uvide v potovanje kupca (t.i. Customer Journey), ki pomaga izgraditi celovit sistem prodajno- marketinških aktivnosti s ciljem, da se čim bolj učinkovito približamo kupcu.

Komu so delavnice namenjene?

  • Zaposlenim v marketingu
  • Zaposlenim v prodaji
  • Skrbnikom kupcev
  • Produktnim vodjem
  • Vodjem digitalizacije
  • UX designerjem
  • Poslovnim analitikom

Zakaj teh delavnic zares ne smete zamuditi

  • Ker je ključnega pomena uporabljati prave trženjske kanale in točke dotika za svoje izdelke oziroma storitve.
  • Ker večkanalna integracija vodi do pravega razumevanja kupčevih potreb in želja.
  • Ker je kupčevo pot potrebno spremljati in nenehno izboljševati.
  • Delavnica Digitalizacija kupčeve poti je letošnji hit na ključnih poslovnih konferencah kot sta BA Conference v Londonu in BBC v San Antoniu.

Kratek opis delavnic (vsebina)

Delavnica bo narejena na konkretnem primeru kupčeve poti. Raziskovali bomo pomembne odločitve v procesih, ki služijo za oblikovanje vrednosti kupca na eni strani, hkrati pa bomo odkrivali kazalnike (KPI), ki jih potrebuje organizacija, da lahko ustvari 360-stopinjski pogled na stranke.

Učni cilji:

  • Kako prepoznati potrebe strank?
  • Kako izboljšati izkušnje s strankami in jih izmeriti ter povečati zvestobo kupca?

Metode dela (potek dela)

Delavnico bosta izvajala dva izkušena izvajalca delavnic na segmentu procesnega upravljanja, programov zvestobe, BI, CRM,…in je v celoti plod znanja izvajalcev. Delo poteka v obliki vodene zabavne igre s pomočjo pred pripravljenih orodij in predlog, kot so velika karta nakupne poti in točk dotika, kartic dotika, samolepilnih vsebinskih elementov in še kaj se bo našlo.

Povezane kompetence

  • Kreativno razmišljanje
  • Sposobnost razumevanja potreb stranke in ustvarjanja vizije rešitve na podlagi teh potreb
  • Analitičnost in sposobnost spreminjanja pogledov (zornih kotov) na dano potrebo